ArcGIS REST Services Directory Login
JSON

ItemInfo

Item Information

snippet: Aineisto luotu Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan – Uudenmaan paikkatietoaineistot -selvityksen yhteydessä. (Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan -selvityksessä on tuotettu paikkatietoja Uudenmaan asutus- ja maisemarakenteesta noin 1560- ja 1780-lukujen poikkileikkausajankohdilta. Julkaisu esittelee näiden aineistojen ominaisuuksia ja käyttömahdollisuuksia. Julkaisussa on myös avattu viime vuosisatojen asutusrakenteen kehityksen syy- ja seuraussuhteita sekä maiseman muutokseen ja säilyneisyyteen liittyviä tekijöitä. Selvitys on osa laajempaa yhdistyneen Uudenmaan liiton alueen kattavaa kulttuuriympäristöselvitystä.)
summary: Aineisto luotu Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan – Uudenmaan paikkatietoaineistot -selvityksen yhteydessä. (Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan -selvityksessä on tuotettu paikkatietoja Uudenmaan asutus- ja maisemarakenteesta noin 1560- ja 1780-lukujen poikkileikkausajankohdilta. Julkaisu esittelee näiden aineistojen ominaisuuksia ja käyttömahdollisuuksia. Julkaisussa on myös avattu viime vuosisatojen asutusrakenteen kehityksen syy- ja seuraussuhteita sekä maiseman muutokseen ja säilyneisyyteen liittyviä tekijöitä. Selvitys on osa laajempaa yhdistyneen Uudenmaan liiton alueen kattavaa kulttuuriympäristöselvitystä.)
accessInformation: Uudenmaan liitto
thumbnail:
maxScale: 5000
typeKeywords: []
description: <DIV STYLE="text-align:Left;"><DIV><DIV><P STYLE="margin:0 0 0 0;"><SPAN><SPAN>Uudeltamaalta tuotettu 1560-</SPAN></SPAN></P><P STYLE="margin:0 0 0 0;"><SPAN><SPAN>luvun aineisto sisältää tietoa ajankohdan kylätonteista. Tunnistetut</SPAN></SPAN></P><P STYLE="margin:0 0 0 0;"><SPAN>kohteet on esitetty aineistossa pistemäisinä yksittäispaikannuksina.</SPAN><SPAN>Tarkempi kuvaus aineistosta: Q:\paikkatietoaineistot\UML\Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan 2011\521_Nakymia_maakunnan_maisemahistoriaan_E_113_2011.pdf</SPAN></P></DIV></DIV></DIV>
licenseInfo: <DIV STYLE="text-align:Left;"><DIV><DIV><P><SPAN>(C) Uudenmaan liitto. Jos aineistoa luovuttaa Uudenmaan liiton ulkopuolelle on siitä tehtävä kirjallinen sopimus jossa käyttöoikeusehdot määritellään.</SPAN></P></DIV></DIV></DIV>
catalogPath:
title: Näkymiä maakunnan maisemahistoriaan: 1560-luvun kylät